söndag 14 februari 2010

Hade en jätte trevlig kväll hemma hos Hanna igår. Vi lagade god mat och pratade en massa skit. Vi har ju som sagt inte setts på länge, så vi hade ganska mycket att prata om.. ta igen! :)
Alltid kul!
Det blev en film med, som vi trodde skulle vara jätte bra, men visade sig var lite vääl seg.
Men men, den HADE kunnat vara bra, om de bara hade hänt lite mer. Bra skådespelare och så iaf. Något positivt!

Idag är det ju då Alla Hjärtans dag! Vi brukar inte direkt fira det sådär jätte mycket.
Dels för att mamma min fyller år på denna dag. Så vi ska hem till henne och äta middag!
Brukar alltid försöka åka dit, om hon är ledig och så.
Men imorse när jag vaknade så stod det tre röda rosor på mitt nattduksbord.
Tack Älskling!! :)
Blev jätte glad såklart!!

Så det blir inte så mycket firande för vår del. Tycker denna dag är LITE löjlig.
Men det är jag. haha. Jätte kul med blommor, och middagar och sånt, men på denna dag känns det inte lika roligt kanske, som om det skulle ske vilken annan dag som helst på året.
Det är bara framtvingat. Nu är jag jätte glad för min blommor, så inte så jag menar.
Men det känns som det bara är ytterligare en dag FÖR ATT Fira.
Och man ska väl hylla varandra och kärleken varenda dag.. Tycker jag!
Det ska inte behöva finnas en speciell dag!
Nej, jag röstar för alla hjärtans dag, varenda dag, året om!
Men jag kanske helt enkelt bara missat det där... ;)
Det var kul när man gick på högstadiet och allt tissel och tassel inför rosköpandet till någon i skolan. som man Egentligen inte ens tyckte om, men man gav en ros Bara för att alla andra gjorde det... ungefär. haha.
Nej, helt klart överskattat! men alla restauranger och affärer lär ju tjäna en rejäl slant för denna dag. så nått positivt kanske det är iallafall, för någon.
Oj, långt det där! Sorry!

I veckan så måste jag försöka hinna med så mycket pluggande som möjligt. Har två uppdrag som ska vara inlämnade nu den 16. vilket jag inte är riktigt säker på om jag kommer hinna. det gör iof inte så mycket om man Inte hinner, det är ju mer för att man ska se att man inte ligger för långt efter.. men men.. ska försöka iallafall!!

Inga kommentarer: