onsdag 13 oktober 2010

Dagarna försvinner som vanligt. Fullt upp med min Matematik-kurs. Pluggar dygnet runt känns det som, men det behövs om jag ska kunna klara denna kurs.. Vad har jag gett mig in på?!

Haft en massa strul med CSN som vanligt med, men nu ska det vara löst iaf. Skönt det. Hatar strul, speciellt när det inte är en annan som gjort fel.

Inne i en period av djup trötthet igen med, men hoppas att man får lite mer energi de kommande veckorna. Man kan ju sova JÄMT, om man FICK!!
Men det ser ju inte riktigt så bra ut. :/

Robin ska vara hemma imorgon med, så får se hur mkt man får gjort då.
De ska även komma och renovera våra balkonger.. så det kommer väl att vara ett himla ljud utanför. Men det är sånt man får leva med.

Ja, annars är väl allt som vanligt..

6 kommentarer:

Linda sa...

Hej! Pluggar du språk och matte kursen på lärar nu?
Hur går det för dig?
Ha det så bra /Leons mamma Linda

pillan85 sa...

Hej!! Nej jag håller på och läser Matematik D, läser på komvux, distans. Går väl sisådär så jag väl säga. :) Hoppas allt är bra med er! /Pernilla!

Linda sa...

ahaa.. oj Matte d låter läskigt ;)
Alla verkar plugga nu tycker jag känns lite som en trend.. Många som pluggar till lärare nu.
Vad ska du bli när du blir stor? :) sj läser jag 5.e terminen på lärarprogrammet. Har 2 terminer till sen blir jag förskolelärare! Längtar jätte mkt dit!

pillan85 sa...

Matte D är läskigt!! :) nej, men Jag tycker det är svårt. Får se hur det går.. Ingen aning om jag vill, om jag ska vara ärlig, om vad jag vill göra eller vad jag ska bli. Tanken var att jag skulle läsa upp gymnasiet nu, så att jag iaf har det NÄR jag kommer på vad jag vill. :) Förskolelärare låter jätte kul. Förstår att du längtar, men då är det ju inte "så" långt kvar iaf. :)

Linda sa...

Tycker du är jätteduktig som ger dig på matte d kursen. det kommer gå bra ska du se. Har haft praktik nu i 5 veckor på en förskola . och är nu tyvärr tillbaka till skolan i gen med allt som ska göras å så.. nu blir det ingen praktik förren sista terminen ja går.
men det är en rolig utbildning. mkt att göra hela tiden.
Lycka till med studierna!

pillan85 sa...

Tack så mycket!! :) Lycka till, till dig med!! :)