torsdag 21 oktober 2010

TillväxtUltraljudet gick super bra. Bebisen ligger på -3%, vilket är HELT normalt.
Robin låg ju på -40% när han kom, så det är en rejäl skillnad.
Han låg dock på -15% på alla koller de gjorde, men sen var det ju lite mer, när han väl kom.
Nu väger bebben i magen iallafall ca1200gram. SÅ det börjar hända saker.

Frågade om jag fick vara fräck och fråga om det fortfarande var en flicka där inne, och det fick jag.. ;) Jag tycker sånt där är lite pinsamt, speciellt eftersom det inte är det som är det viktiga, och det var inte därför jag var där. Men kände att barnmorskan var helt underbar, så det var okej, denna gång. Och vad hon med kunde se, så var det en flicka där inne. SÅ känner mig LITE mer säker nu. Man har ju gått runt och sagt "tjejen" nu ett tag, men det vet man ju inte till 100%.

Än så länge så är det inget tecken på att jag "börjar få" havandeskapsförgiftning igen heller. Och det började ju i dessa veckor med Robin. SÅ det är skönt. Men man ska inte ropa Hej än.. lååångt kvar, och mycket som kan hända.

Nej, ska man räkna lite matte kanske.. ;) så man kan skicka in det man håller på med någon gång.
Imorgon är det fredag... :)

Inga kommentarer: