lördag 2 oktober 2010

Nyss hemkommen ifrån kalas, Diana som fyller 3år idag.
Robin har ju inte direkt varit på sitt bästa humör idag, men tycker ändå att det gick ganska okej på kalaset.

Kvällen ska spenderas med att baka och städa inför Robins kalas imorgon.
Jag är JÄTTE trött nu, och vet inte riktigt hur jag ska orka.. men det är nått som måste göras.
Så ska koka en KANNA kaffe, och hinka i mig. Sen kör vi.. ;)

Jerry har ju jobbat idag med, så inte haft honom hemma heller.. har varit mycket jobbande för hans del på helgerna nu. Men det är så livet är.
han jobbar hela nästa helg med.. så vi blir själva en del jag och Robin. men det har sin mysfaktor det med. :) Även om man inte tycker att man ser mkt utav honom nu med nya (längre) arbetstider, och mycket helg-jobb. Men det blir bättre sedan, när man vant sig med.

Ska kasta iordning en snabb middag nu, innan bakandet. Inte för att jag tror att varken jag eller Robin är speciellt hungriga efter allt fikande.. Men mat måste man ju ha. :)

Var till MVC igår igen, och allt såg bra ut.. blodtrycket är SKITbra.. jag som var orolig för det.
Blodvärdet med. Viktuppgång på totalt 2,5kg nu. Inte mycket direkt.. men magen växer bra. så ingenting att oroa sig för enligt henne.

Nej, ha en bra lördag allihop!

Inga kommentarer: