onsdag 6 oktober 2010

Det muntliga gick kanon. Fick MVG i betyg. Behövdes, för nu var det ett tag sedan jag fick MVG. Jag som var så duktig i början.. vad hände liksom?!

Har skalat potatis, och håller på och tinar fisk. Det är vår middag idag det. får se om det är uppskattat när mina grabbar kommer hem.. men det brukar vara det.
Farmor fick hämta Robin idag, eftersom jag haft mitt prov, och det krockade lite där.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt.
Har städat lägenheten utav bara tusan idag, så det förtjänar lilla jag, tycker jag iallafall. ;)
Skulle behöva en ordentlig genomgång av alla köks-skåp, men det får vänta till en annan dag.
För jag vet att om jag börjar med det nu, så kommer jag få stå där till imorgon bitti, innan allt är klart.. för jag brukar alltid vilja diska allt som finns i skåpen med, när man ändå håller på.
Och det tar TID, men det är nån liten tvångs-grej jag har för mig.

Imorgon är det dubbla läkarbesök inplanerade, ett för mig och ett för Robin. Så mamma ska med mig och passa Robin under tiden, de är på samma ställe, och inte med så lång tid emellan. Hoppas att man hinner ner och äta lunch någonstans emellan bara.

Tredje inlägget idag (om jag inte minns fel). Ligger i, idag.. ;)

Inga kommentarer: