söndag 31 oktober 2010

Helgen var då över.
och denna gick precis lika fort som de brukar göra..
Fredagen spenderades här hemma, med Idol och trevligt sällskap. De som var här och förgyllde vår kväll var, som vanligt Lillebror Andersson, Krille, Jenny, Paul och sedan kom Danne när Idol precis slutat. Jerry var självklart hemma med.
De andra (nästan) drack öl, och de gick senare ut en stund.
Jag passade då på att hyra filmen som jag velat se ett tag, och som jag blev ännu mer sugen på att se efter det att Hanna talat om hur bra den var.. Dear John.
Underbar film. se den om ni inte sett den.

Gårdagen var lugn, jag var själv hemma nästan hela dagen då Robin sov hos farmor i fredags, och jerry jobbade hela lördagen. Så hade lite egen tid. skönt med det ibland.

Idag har vi varit hemma nästan hela dagen, vi var till pappa och mari och fikade på em/kvällen.
Och nu sitter jag och Tittar på Ensam Mamma Söker. Det blir nog sängen tidigt ikväll.
Robin är hemma imorgon med, eftersom det är planeringsdag.

Hoppas eran helg varit bra med!

Inga kommentarer: