tisdag 5 oktober 2010

Jag har absolut ingen lust till att plugga mer för idag. Men vet att jag inte har nått val.
Skulle helst vilja lägga mig ner och SOVA TILL IMORGON.
Ny lärare med i kursen, som jag inte alls vet hur hon är. De är ju olika allihop.

Ska alldeles strax slänga iordning nått att äta med. Jerry kommer hem strax efter sex, så jag brukar försöka att maten ska vara klar tills dess. OM INTE Robin är väldigt trött och hungrig när han kommer hem från dagmamman, för då blir det till att vi två får äta innan.
Lite konstiga rutiner nu när Jerry jobbar senare på detta nya jobb.
Samtidigt så tycker jag att tiden vid kvällsmaten är den mysigaste på dagen, för hela familjen. Lite kvalitetstid tillsammans, som man annars mest bara har på helgerna. Då Robin kan berätta för oss båda vad han gjort under dagen, det är mycket tankar och funderingar hos den lilla Gossen som brukar komma fram då.
Samt att man får lite lugn tid tillsammans, OM nu inte det blir utbrott över att maten inte duger eller så.. ;) Han har sina dagar han med. Haha!

Nej. Mat var det ja..

Sen så börjar ju DH Ikväll med. Får man ju inte missa. Även om man kanske borde prioritera helt andra saker.

Inga kommentarer: