fredag 15 oktober 2010

Varit på MVC nu på morgonen. Allt såg bra ut.
Blodtrycket ligger hur bra som helst, urinen är underbar.. ;)
Jag har nu gått upp 3,1 kg totalt denna graviditet.
Så sista månaderna har iallafall vågen gått uppåt. Är glad att vikten HITTILLS är relativt låg, eftersom man gick upp så mkt med Robin, och hade svårt att gå ner efter.
Ska på TillväxtUltraljud nästa vecka, men det ska väl vara bra, hoppas jag.
Robin var ju så liten, så det har varit planerat hela tiden att man ska på det. Bra att de har koll.

Idag blir det till att plugga, plugga, plugga.. gör jag nått annat än och sitta i dessa matte-böcker just nu?! Suttit nu i snart 4 dygn.. det går iof framåt, men lite FÖR SAKTA! Måste hinna innan kurs-tiden tar slut.. och det är inte så långt kvar nu. Men det SKA gå.. ;)

Ikväll är det ju iof Idol, så det tänker jag ta Paus för att titta på, är ju bara en och en halv timme.
Lillebror kommer hit i vanlig ordning, när det är Idol, för mat och Öl-drickande för de som kan.
Är inget större fan av Öl i vanliga fall heller, så inget som jag lider av.

Nej, åter till studierna. Ha en bra helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!! Vad roligt för dig/er att allt ser så bra ut. Nu är det väl inte så långt kvar. Hoppas du får en trevlig helg och hälsa familjen massor med kramar på dig/ Jessica

pillan85 sa...

Ja, det är ju beräknat till den 10 Januari. Så det känns som en evighet, men det kommer nog att gå jätte fort. dessa första 28 veckorna har ju gått hur fort som helst med. hur mår du?? Kram