torsdag 7 oktober 2010

Vaknade av att telefonen ringde 07.55. Sen var det bara att stiga upp.
Personen i andra änden var inte där när jag svarade, så nu är jag ruskigt nyfiken på VEM det var.
Det var ändå dags att gå upp, så det gjorde inte så mkt att det ringde, men jag blir alltid galet nyfiken när det ringer, och man inte hinner på telefonen.
Det är liksom inte så ofta som det ringer HEM hit.
Och eftersom jag har två läkartider idag, så skulle jag kunna tänka mig att det var nått av dem som ringde för att ställa in.. men då ringer de väl igen.

Robin ska vara hemma idag, så ingen sovmorgon för min del.
Han sitter och äter frukost framför barntv. Ingen bra sak egentligen kanske, men ibland så får man lyxa till det lite.. även för hans del.. ;)

Nej, nu blir det ett varmt bad. FAN så KALLT det är ute, och inne med för del delen idag.
Nu börjar det VERKLIGEN att bli höst på riktigt.. eller ja, det känns om om det inte dröjer länge nu förrän den första snön kommer, om det fortsätter såhär.

Har en karl som inte alls mådde bra igår kväll med, så han skulle eventuellt besöka läkaren idag. Hoppas att de har någon tid åt honom iallafall. Inte ofta han söker för något FRIVILLIGT!
Nej nu blir det badet, sen frukost för min del.
Ha en bra dag!!!!

Inga kommentarer: