måndag 18 oktober 2010

Det här har inte alls varit en rolig dag. Jag är SÅ FÖRBANNAT TRÖÖÖÖTT!
Och har varit det hela dagen, klarar knappt av att hålla ögonen öppna. och så har det varit hela dagen. Försökt att räkna så mycket matte som möjligt, men räknat om talen SÄKERT 5ggr. Eftersom det inte går in i min lilla hjärna just nu.
Jag vet att det är bra dumt att ens försöka när man nästan somnar, men pressen och stressen tvingar mig.
Funderar allvarligt på att lägga mig för kvällen när Jerry kommer hem. Han slutar sex, och bör inte vara hemma senare än halv sju. En halv-timme till ska jag väl klara..

Hoppas på mer energi imorgon. God Natt!! ;)

1 kommentar:

Meeandmyworkout sa...

Det är inte så konstigt gumman. Du har ju Lilla Sessan i magen:) du är superduktig som pluggar som en tok men glöm inte vilan... Pöss