fredag 29 oktober 2010

Stressig dag. Måste hinna med och räkna ungefär 120 sidor i min Älskade Mattebok. Känns ganska omöjligt att uppnå på en dag. Men får göra mitt bästa, och hoppas att mitt huvud VILL ta emot informationen som jag försöker mata den med.

Monstret i magen gör dessutom att jag mår super illa när det rör sig så mycket hela tiden.. :)
Inte roligt med illamåendet, men mysigt när man känner att det rör sig där inne iallafall!!

Ikväll är det Idol-fredag. och jag tror att lillebror kommer hit i vanlig ordning för att spendera kvällen tillsammans med oss, god mat och Öl till de som kan dricka.


Hade trevligt besök utav Hanna, Emily och Didi igår kväll. De åt här och vi kikade lite på tv och pratade lite skit, det slutade med att vi hade 2 sovande barn mellan oss i soffan. Gullungarna!!

Nej ska återgå till allt som ska göras. Ha en trevlig helg allesammans!

Inga kommentarer: