onsdag 16 december 2009

Det gick bra hos farbror doktorn igår. Knölarna var ingen fara! SKÖNT!!
Men om de växte till vindruvor eller nått liknande så skulle jag höra av mig igen.
Men den chansen känns som ganska liten. Stor skillnad med nu om man säger så.
Ska till läkarhuset (?) iallafall någonstans på kungsgatan för att ta lite prover nu på morgonen.
Han trodde inte att det var nått galet, men skulle ta lite iaf.
Annars får jag helt enkelt acceptera att jag är en SÖNDER STRESSAD människa.
Eftersom min kropp verkar reagera väldigt Lätt och Starkt på stress, och ger mig en massa konstiga kroppsliga reaktioner. Nu känner jag mig inte särskilt stressad alls, eller ja jo dessa veckor. men inte normalt. Men man får väl helt enkelt bara inse att det kanske är så iaf då.
Lätt att göra nått åt det när man inte ens känner igen det själv. haha.

Ska snart börja klä på Robin alla kläder, och vandra iväg till DM. Extra DM idag, och hon bor i närheten så det blir ingen lång promenad alls. Skönt eftersom det är SVINKALLT!!
Sen ska man jobba idag med. kl 14 som vanligt. Men det ska nog gå bra, hinna med lite utav en större storstädning innan bara!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: