tisdag 15 december 2009

SNÖÖÖÖÖ!!!




Igår var det ingen snö alls, och idag vaknar man upp till detta.
Sista bilden är dock tagen igår.

Jag var upp i natt och så iof då att det snöade, men då var det fortfarande bara lite, så att man trodde det som vanligt inte skulle ligga kvar.
Insåg ganska fort att jag inte skulle kunna ta mig så bra till DM med Robin med vår vagn på oplogade vägar. så Snälla Farmor skjutsade dit oss. TACK!!
Fick utan problem ut honom imorse iallafall, han blev överlycklig över all snö och på väg ut till bilen så skulle det såklart SPARKAS på snön hela vägen.
Varför är detta så kul?! Kommer ihåg att en själv gjorde det när man var liten.

Idag blir det ett besök till Doktorn för att kolla upp mina knölar på halsen, som jag nämnde igår. Fick en akut-tid. Så detta ska väl gå fort och smidigt. Hoppas bara man slipper en massa blodprov, sådant gillar vi Inte!!
Tror dock inte att det är någon fara alls, men bäst att lyssna på de råd man får. Dessutom så har jag ju sista månaderna varit ÖM PÅ HALSEN. Känns ungefär som om någon tagit strypgrepp på en och man skulle vara alldeles blå, som ett tryck. detta var igår värre än vanligt. idag med. Så tog upp det igår när jag ringde med. Mystiskt!

Efter läkarbesöket blir det hem till samhällskunskaps böckerna igen. Håller just nu på med brott och straff, vilket faktiskt är kul, speciellt om man jämför det med de tidigare avsnitten vi hållt på med.

Hanna frågade mig för ett tag sedan vad jag har för mål med livet. Något som jag måste göra och ha gjort innan jag dör.
Jag satt och funderade en stund, men kom verkligen inte på nått. Låter tragiskt. Men sant!
Vad har ni för mål med livet??!!
Ska tillägga att "att skaffa familj" eller att "bli rik". Inte räknas till dessa mål.

Inga kommentarer: