torsdag 17 december 2009

MIGRÄN! Mindre kul!! Inte kunnat sova inatt då man sprungit mellan toan och kräkts och sängen. Fan vad jag hatar detta! men ska inte klaga, är faktiskt ganska "länge" sedan jag hade sådan migrän att jag kräks.
Ska ta tabletter och lägga mig en stund, måste vila bort det innan jobbet. Hoppas bara att det går. så sitter man här och får ännu mer illamående. Smart drag av mig.. hmm..

Robin fick åka pulka till DM idag, kan lova att det var uppskattat. mest för att det skulle gå lite fortare så man kunde komma hem till sängen igen. Men nu har man väl gjort bort sig, han lär väl vilja åka varenda dag..

Skulle ha pluggat med S nu på morgonen, men hoppas att det går bra ikväll ist och att min migrän är borta då.

Fick tillbaka mitt tredje uppdrag. SKIT BESVIKEN!! Har verkligen lagt ner min själ i detta uppdrag känns det som, verkligen väl analyserade svar. och satt onödigt länge med det. Men vad fick man.. G. Detta var enligt mig elakt. för jag fick G på sista, som jag knappt kunde. och på detta som enligt mig var iaf värt VG.. minst!! Jätte besviken som sagt! Men men.. INTE MIN KURS TYDLIGEN!! Hur ska det muntliga gå sen då?!

Inga kommentarer: