måndag 14 december 2009

Fördriver tiden lite, och försöker hålla mig vaken.
Suttit uppe och pluggat såklart hela natten, men är riktigt stolt över mig själv för att jag har fått så mycket gjort. det är kul!!
Ska snart gå iväg med Robin till DM och sen ska jag hoppa i säng. Behövs.
Sedan fem så har jag känt hur jag blivit riktigt trött, och nästan skakis. Så jag tror min kropp behöver sömn.
Robin har varit på extremt bra humör sedan han gick upp. Hoppas resten av denna morgon fortsätter så.. Vi har ätit frukost tillsammans i lugn och ro framför barntv. Han sjungandes och jag skrattandes. Mysigt!!

Har även bestämt mig för att jag ska ta tag i det min sjukgymnast sa och ringa läkaren. Men om det blir idag eller imorgon det återstår och se hur trött jag är när jag kommer hem. och OM det är köer. OM jag ringer så kommer jag säkert få en tid idag på förmiddagen, och kommer inte klara av att hålla mig vaken tills dess. Så får se.
Kan man önska en senare tid?! Men det är ju ingenting akut iaf så skulle tro att man får vänta iaf!

Robins hosta är iaf bättre. Även om han inte är helt bra än. Inne på fjärde(?) veckan nu.

Nej ska väl ta och klä på oss alla jäkla kläder. svinkallt ute!

1 kommentar:

Jenny sa...

Tänker på er!
Nu ska jag oxå gå å sova.. hoppas bara lilltjejen tycker det e acceptabelt *s*