torsdag 10 december 2009

Har precis varit och lämnat våran PepparkaksGubbe på ÖFS.
De ska ha lucia firande där idag. Men det var enbart för barnen, eftersom det går så mycket skit nu, så fick vi föräldrar inte komma.
Lite tråkigt. Men ser hellre att jag har en frisk son. Faktiskt.

Bilder på den söta Gubben kommer senare, när jag har tid. Men det kommer.

Ska lägga mig en stund. Vart en pluggnatt, och sen så ska jag ju jobba kl 14. så får iaf sova nästan 2 timmar. Hur man nu ska orka jobbet och kvällen då det väntas ännu mera läsande, på endast 2 timmars sömn, ja det visar sig!
Skicka mig lite energi! Bara en massa klagomål från mig just nu. Men vid jul där så SKA jag bli lite mera glad, jag lovar.. ;)

1 kommentar:

Jenny sa...

Hade jag haft någon energi till övers hade du fått massor ;)
Men skänker dig en tanke iaf!!!
*Kram*