söndag 27 december 2009

Snart dags för sängen.. IGEN!! Känns som om man sovit otroligt mycket denna jul. Men det är skönt med. Äntligen kunna få vila ut sig lite. Ändå så har man varit vaken större delen utav nätterna ändå. Men min gulliga älskling har låtit mig sova på morgonen.
Så imorgon är det hans tur. Jag har ju fått turen att sova ända fram tills imorse.

Imorgon så kommer syster med familj upp. Ska bli intressant och se hur det går att bo 9 PERSONER i våran lilla trea. Även om det är mest barn. Fast det är ju dessa som för ett himla liv med, vi vuxna leker ju inte direkt på samma sätt. Men det ska bli kul att de kommer upp!!
Tror de stannar en vecka. så man kommer hinna umgås en massa, även om de antagligen inte kommer vara hemma här hela tiden, när de väl är uppe.
KÖR LUGNT SYSTER!!!

På tisdag ska jag (som det ser ut nu) ha mitt muntliga prov i samhäll. så jag MÅSTE verkligen plugga, plugga, plugga dessa dagar. Kommer annars få IG. men det kommer jag säkert få iallafall. Är KASS på samhällskunskap. Verkligen Kass. Så detta ska bli spännande.
Usch nej, jag är livrädd för detta! okej ett skriftligt prov, då kan man tänka igenom svaren ordentligt och se frågorna. Här är det ju verkligen utfrågning UTAN större betänketid.
Önska mig Lycka Till!!

Ikväll så har jag och jerry kollat på en väldigt bra film. kommer inte ihåg namnet, men en skräckis var det. och den var verkligen bra. Den senaste tiden tycker jag att vi bara hyrt Dåliga skräckfilmer, man tror alltid att dessa ska vara så himla bra. men halvvägs in i filmen vill man egentligen bara stänga av.

Nej. God Natt, Gott Folk!!

Inga kommentarer: