fredag 18 december 2009

En fredagkväll med skolböckerna. Förhoppningsvis det sista hel-kvälls pluggandet nu innan jul.
Självklart måste jag läsa på innan de muntliga proven, men kanske inte behöver sitta 12-timmar i streck. Som det så lätt blir nu!!

Jerry är på julbord med jobbet, sedan skulle de bowla. sedan skulle han ev hem till en kompis för lite mer öl drickande. Kul med lite roliga saker med arbetskamraterna annat än att bara ses på jobbet. Det saknar jag!! För firmafest har man ju nu inte varit på, på hur länge som helst!

Är fortfarande lite irriterad över att de envisats med att ta bort de kurser som jag skulle läsa från uppsalas distansstuderande. I detta fall, omvårdnadskurserna. Känns som om man läst halva utbildningen nu lite i onödan. men men.. kan ju inte göra så mycket åt detta. Så får inrikta mig på några andra kurser. Målet är ju ändå att få ett slutbetyg. Även om det hade varit ganska kul att på samma gång få en ordentlig utbildning. Men nej nej. Acceptera och gå vidare.

Robin ska sova hos sin farmor i natt, då jag vet att jag kommer bli sittandes till imorgon bitti med detta uppdrag. och jerry har nog inte någon större lust att gå upp super tidigt, bakfull och med få timmars sömn.
Så ser det ut!!
Får se hur morgon dagen ser ut.

Inga kommentarer: