tisdag 29 december 2009


Bild som jag fick utav Ulla på mailen igår!!
Robin har roligt i snön! Vet inte riktigt när kortet är taget!


Ja, då var det snart dags för mitt muntliga prov.
Är inte aaaalls nervös. nej nej. jag bara sitter här och det känns som om man ska spy vilken sekund som helst! Fattar inte att det inte släpper.
Och denna gång är det ännu värre, eftersom jag verkligen INTE KAN kursen.
Jag brukar iallafall tycka att man har lite koll på läget. Men detta är fruktansvärt.
Känns ungefär som om jag skulle kunna be honom ge mig IG på en gång. Vilket jag självklart inte ska göra, så lätt ska jag inte ge upp! Utan jag ska PINA mig igenom det här, och hoppas hoppas att allt sitter när det väl gäller. för att kunna få ett ynka Godkänt!!
SUCK SUCK SUCK!!!!

Annars så är det väl som vanligt. ett mindre kaos här hemma (med saker och plats), eftersom vi är så många. Min säng står uppbäddad i vardagsrummet, så inte alls så städat och fint som vi ändå BRUKAR vara noga med att det ska vara! men ska försöka att göra det bästa utav situationen efter det muntliga. är man dessutom arg så brukar det gå fort och röja. :)
MEN DET ÄR TREVLIGT ATT HA DEM HÄR! Inge illa menat så!! Okej, sys?!

Hade hoppats på att kunna få ett litet avbrott i studierna efter denna kurs. men de två nya kurserna börjar idag! så här får man inte lata sig direkt! men det är skönt med, så kanske man kan få det där jäkla slutbetyget någon gång!
Religion och Psykologi B är det som står näst på tur. Får se hur dessa ämnen går.

Nej, nu ska jag ut och kedjeröka en halvtimme innan det är dags för domen!
Jag är alltid positiv.. ;)

Inga kommentarer: