tisdag 8 december 2009

Känner mig sönder stressad och kommer nog inte att ha så mycket tid till att skriva den närmsta tiden. Eller så tar jag mig tid iallafall, vi får se..

Vi kom ju hem i söndags kväll efter våran lilla smålandstripp.
Haft det hur bra som helst, kändes ungefär som om dessa 5 dagar var 2 veckor, på ett positivt sätt. Kände sig ganska utvilad när man kom hem.
Bilfärden gick hur bra som helst. Ner till tranås så sov både jag och robin, från tranås ner till jerrys kusin så sov vi igen en stund, dock inte hela vägen. och på vägen hem samma sak.
Vi stannade till i Ödeshög och träffade på min pappa som jobbade, så han bjöd oss på mat, och sen åkte vi hem igen. Robin fick åka lastbil 100 meter, vilket han såklart tyckte var kul.
Tyvärr så vart det ingen längre stund då vi hade 3,5 timme till att åka innan man var hemma i Uppsala. Men en snabbis iallafall.
Så nu har man: Gosat med underbara Ellika, träffat älskade syster med resten av familjen. Loke med såklart, gullungen. Sen Ätit en massa god mat och lärt känns "nya" människor. Så det har varit kanon.

Igår var jag över till Karro en snabbis. Var sjukt länge sedan vi sågs. så det behövdes, och hoppas man kan ses snart igen.
Nu är jag ganska sönder stressad på grund utav plugget, ska hinna med Sjukt mycket nu på 2 veckor, om jag vill ha jul i år. Känns som om det egentligen kommer att vara omöjligt. men jag måste, om man så ska vara vaken 24/7. Känns tungt. men ett måste.
Ska även skicka in ansökningarna till de nya kurserna i morgon.
Psykologi B och Religion står som nästa kurser.

Ja det är väl ungefär det. Nu ska jag fortsätta plugga. Ha det!

Inga kommentarer: