lördag 19 december 2009

TRÖTT idag! Men såklar det, när man är vaken nätterna igenom. BÄTTRING!!

Inte gjort så mycket alls idag faktiskt..
*pratat i telefonen med underbara vännen Hanna.
*Sedan har jag städat.. ovanligt?! Nej, det gör man ju jämt. Men det är ju rätt kul med.
*Fick världens godaste mat utav älsklingen. Tack!!
*Varit och handlat lite julklappar. samt beställt lite på nätet. Perfekt, då man vet vad man ska ha.
*Busat en del med Robin, han tjatade om att jag skulle leka bilar med honom, men jag tycker självklart att det är mycket roligare att bara spela pajas. haha.
*Pratat en snabbis med mamma i telefon, samt med syster.
*Sitter nu och poppar Laleh framför datorn. är totalt frälst i hennes musik.
*Sedan så har jag blivit kär!!!! I Beckhams nya partym. I LOVE IT!!!
Åhh den står högt på önskelistan nu ska jag säga!
Aldrig riktigt hittat någon parfym som jag riktigt riktigt fastnat för, men nu är jag kär.. :)

Ja det var min lördag det!! Har två tv-spels spelande män i vardagsrummet, så håller mig bra gärna därifrån. Inte riktigt min grej. OM det inte är super mario. det är min typ av spel!!

Inga kommentarer: