onsdag 2 december 2009

Nere i Tranås då. Resan hit gick jätte bra, och den gick fort då jag somnade.. :P
Jerry fick sitta själv och bestämma musik. vilket nog han var glad för. Då vi gillar lite olika där.
SPECIELLT när det gäller bilmusik. haha. jag vill ju kunna sjunga och ha gladare musik. haha.
Jag sjunger verkligen förjävligt, men han brukar stå ut.

Ellika har blivit större, inte så mkt på längd och vikt kanske, men mer vaken. Vilket är kul.
Även om jag älskar de när de är nyfödda och luktar bebis sådär som bara bebisar gör.
Robin har hittills varit på riktigt bra humör. Hoppas på att det fortsätter så.
Glömde såklart mobil-laddaren hemma, så ingen utav oss har batterier i telefonen, om det är någon som skulle försöka ringa så vet ni varför.

Igår var jag ju hos Hanna hela dagen, hade en mysig tv-dag. En sån som bara vi kan... ;)
Tack för det Gumman!! Kom hem sent, och hade så ont i magen i natt så jag grät. Trodde ett tag att det var blindtarmen eller nått, det kom från ingenstans med, på 2 timmar så gick det från att inte kännas alls till att jag låg och grät. Mycket smärtstillande, sen somnade jag. Och imorse var det som borta. Helt sjukt. Men skönt att det bara var tillfälligt.

Nu blir det till att plugga för min del. Och eventuellt en liten stund tv. Sedan sova.
Ska upp tidigt imorgon antar jag, robin brukar ha en förmåga att vakna tidigare borta än hemma. God Natt!

Inga kommentarer: