torsdag 16 december 2010

Allmänt trött här hemma. Va upp på förlossningen inatt, och de konstaterade att förlossningen startat.. fick med mig smärtstillande och sömntabletter med mig hem och skulle åka hem och försöka sova en stund. Vilket inte gick sådär jätte bra. Men sen här det varit väldigt oregelbundet här hemma. Tillräckligt för att inte kunna sova.. men för lite för att åka in igen. Däremot fått feber.. men jag skulle avvakta en stund sa de när jag pratade med dem nyss.. får se vart detta leder. När de sa att förlossningen startat så trodde man ju att det skulle komma en bebis snart.. men som sagt ingenting än. Så är läget iallafall... tagit ytterligare två alvedon, och hoppas febern ger med sig och man iallafall får vila lite, innan det kör igång igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!! Vill bara skicka med en massa styrkekramar till dig,snart är hon hos er:) Lycka till massor av kramar jessica

Meeandmyworkout sa...

Ahh jag dör vad spännande!!
Stort Lycka till nu gums. Hannas förlossning gick inte alls lika snabbt som med Lisa så det behöver inte gå så fort som med Robin.
Du verkar ta detta bra tycker jag och du kommer att klara detta galant!
Då har ni säkert er lilla Sessa här till julafton:)