torsdag 9 december 2010

Har varit en jobbig dag idag. Haft väldigt ont, så har legat i sängen Hela dagen.
Inte kunnat gjort någonting. Hoppas kunna få sova inatt.
Sammandragningarna är väl inte så täta, men denna KONSTANTA mensvärk och ryggvärk tar kol på mig snart!! Och alvedon är ju ungefär lika mycket smärtlindring som att dricka vatten just nu.. :/

MVC besöket gick bra. Hon tyckte att magen KANSKE hade växt en cm. Så vi hoppas på det.
Blodtrycket ligger fortfarande bra. Tack och Lov!!
Men ska som sagt på flödes-kontroll imorgon, så får se vad de säger då.
Men flödet var ju som sagt super bra förra veckan, så skulle förvåna mig om det var dåligt nu.
Vi hoppas iallafall på att det är bra.
Innan ska ska jag träffa Över-Narkosläkaren med, för att diskutera ryggbedövningen.
Så ska vara på sjukhuset vid halv tolv imorgon. Jerry ska med på båda kontrollerna utifall det skulle visa på nått dåligt och det blir igångsättning.
Jag tror inte alls att det blir så, men Aurora-kontakten min tyckte iallafall att jag skulle ha det i baktanken, så att man inte får en chock.
Så vi får väl se..

Inte blivit mkt pluggande alls för mig nu dessa dagar.. vilket iof inte är så konstigt.
Men jag ska ju ha muntligt slutprov på måndag, och det känns som om man inte direkt kommer klara det, om man inte får plugga nått dessa dagar.

Inga kommentarer: