onsdag 8 december 2010

Fattar inte hur man kan vara så trött?!
Har iof inte sovit så mycket de sista nätterna, men iallafall.. man brukar ju ändå vänja sig.
Hoppas sömnen blir bättre i natt. Ska försöka lägga mig tidigt iallafall.

Hunnit med ett långt samtal med min Aurora-kontakt. Som för övrigt är helt underbar!
Hon såg att jag hade ringt igår, efter en mindre panik attack här hemma om att förlossningen ska starta nu. Fick igår prata med en annan trevlig tjej där uppe, och idag ringde hon upp.
Så nu vet jag lite mer om hur läget är.. och hur det är planerat enligt papper.
Men hon var tvungen att påminna mig om att jag ska Tala om på en gång att jag går där, så att de läser journalerna, så att det inte blir någon miss med den tidiga epiduralen som jag blivit lovat. OM NU INTE förlossningen startar av sig själv, och går extremt fort. Inget man kan göra något åt då kanske. Mindre rolig tanke, som vi hoppas att vi slipper uppleva.
Väntar fortfarande på att narkosläkaren ska ringa med. Får se imorgon..

Annars har dagen varit bra. Sammandragningarna har tilltagit nu på kvällen, men antar att man stressat upp sig lite under dagen med. Men inga som man inte kan hantera.

Klippt Robin har jag hunnit med me.. Det blev kanske inte super bra, men nu är han inte sådär enormt långhårig längre iallafall. Får se om jag får en utskällning av jerry när han kommer hem eller om han tycker det blev bra.. ;)
Egentligen skulle vi gått till en frisör. Men jag tyckte ju nästan lite synd om honom för det är så långt.. och han blir varm och så.

Nej ha en bra kväll alla!!

Inga kommentarer: