lördag 11 december 2010

Båda besöket hos narkos-läkaren och flödeskontrollen gick bra igår.
En helt underbar narkosläkare som vi fick träffa, så nu står allt klart och tydligt i mina journaler om vad som gäller inför förlossningen. Känns skönt.
Flödes-kontrollen såg bra ut, vilket jag trodde med. Så nu ska vi tillbaka på en till tillväxtkontroll nästa fredag. Får vänta till dess och se om något mer händer.

Sammandragningarna har lagt sig lite, vilket känns skönt. Men fortfarande konstans mens och ryggsmärta. Vilket gör att man får gå på alvedon här hemma för jämnan känns det som.
Men det finns ju inte så mycket annat och göra.

Idol-kväll med Tacos vart det igår. Jenny, Krille och John var över. Lillebror svek oss igen.. ;)
Men det var super trevligt!! Tack för det allihop!! :)

Har en son som öppnat ALLA luckor i sin chokladkalender idag.. suck..
Hade inte ställt undan den ordentligt tydligen.. men trodde inte att han skulle ge sig på den.
Men så fel jag hade!! Det lär bli livat de kommande dagarna framöver..
Samtidigt så vet jag att jag gjorde exakt samma sak när jag var liten.. så kan man bli arg?! ;) haha.

Det blir till att plugga hela dagen idag för min del. Jerry jobbar denna helg, så det passar bra.
Förutom att man har en son som måste underhållas med, vilket inte är det lättaste.
Men provet är på måndag.. och jag är inte redo alls.
Hoppas kunna träffa Hanna nått idag med, får se vad tjejen har för planer..
Skulle vara kul och kunna göra något annat än att läsa denna helg med.

Ja.. det var mina planer det..

Inga kommentarer: