onsdag 1 december 2010

Haft en bra dag idag.
Jag och Jerry var och inhandlade lite färg och målar-tillbehör till helgens renoverings-projekt.
Så nu Hoppas vi att magen min fortsätter att må bra, så att man kan måla utan problem i helgen.
Det blev dock inga tapeter till köket. Hittade inga som jag fastnade för alls. Men får helt enkelt fortsätta att leta vidare.. Börja ledsna på dessa tomma vita väggar i köket.

Sedan har vi hunnit med ett besök på Ikea och inhandlade lite där inför den kommande garderoben, samt lite små saker såsom ljus och filtar till vardagsrummet. Nu när det är så kallt, så är det skönt att kunna ha något att värma sig under. Även om man säkert hade hittat finare sådana någon annanstans. Men nu vart det som det vart.

Har ganska precis kommit hem från Hanna, Tack för sällskapet Vännen!
Druckit kaffe, ätit pepparkakor samt kollat på tv och snackat en massa. Älskar dessa slapparkvällar i Gott sällskap! Hon kommer nästan alltid hit, så kul att få åka dit ibland med.
Det behövs för en sådan som mig, som spenderar hela dagarna hemma, eftersom man pluggar.

Imorgon blir det ett besök till MVC igen, för återkoll på magen, och om den växt på sig något.
Ska bli spännande och se, och Hoppas verkligen det! Det är nog med alla andra koller och besök ändå tycker jag, så ska man gå på en massa extra koller utöver dessa så kommer man ju inte hinna med mycket annat alls. Och vi hoppas att lill-sessan växer och mår bra. det är ju VIKTIGAST!!!

Nu blir det snart sängen för mig.. så man orkar med morgondagen!! Ha det Gott!!

1 kommentar:

Kicki sa...

Hoppas att ni hittar tapet senare och att det går bra för er att måla i köket, själva ska vi försöka hinna måla Jossans ena halva av rummet under fredag och lördag, sen åker vi på hotellnatt i Karlstad, ska hämta hem Jossan från regionsuttagningar i basket. Lycka till med sessan och gosa med Robin från oss, tjejerna pratar fortfarande om när han var här för 1,5 år sedan...