tisdag 30 november 2010

Helt slut just nu.
Kämpat med att sorterat ut två utav våra dubbel-garderober med skit rent utav.
Kastat 5 svarta sopsäckar med bara SKIT! Ändå så är det inte så länge sedan som man sorterade där sist.
Men nu har jag iallafall en garderob som står helt tom. och där det ska bli ett inbyggt skötbord, samt lite plats för kläder till den lille. Så nu är det bara att lägga in saker och kläder där som saknas, men det behövs ju inte direkt göras än.
Skönt att det är gjort.. nått som man gått och tänkt på länge nu, men dragit sig inför.
Men som sagt, kroppen är HELT slut. Men har då hållt på i snart 6 timmar med.

Imorgon ska jag och Jerry åka och inhandla lite färg och sånt, så att det är klart inför lördagen.
Det ser jag fram emot. Hoppas kunna hitta en tapet till köket med, så länge som man väntat med det nu.

Robin var på ett himla trotsigt humör när jag hämtade honom idag. Han började storgrina så fort jag kom innanför dörren, och total vägrade att klä på sig, han skulle INTE ha vantar och inga byxor. Efter 20 minuter så kom vi äntligen därifrån. men då skrek han och grinade hela vägen hem.. för ALLT var FEL!
När han kom hem så fick han fil och flingor och en macka, sen tokslocknade han i soffan kl 17.
Så det ska bli intressant och se om han sover hela natten i natt. men tror och HOPPAS verkligen det.

Nej, ska nog börja göra mig redo för sängen.. Natti!

Inga kommentarer: