tisdag 11 november 2008

Beställt en massa grejer igen, kan bli tokig på mig själv.
Men det känns alltid bra när man väl sitter där, men så fort man skickat iväg en beställning så får jag nästan ångest och dåligt samvete. Fast jag vet att jerry i det stora hela unnar sig bra mycket mer saker än mig.. Men detta var iallafall ett LITET måste nu innan jul.
Hoppas bara att man hinner få hem det innan jul med..

Har väl egentligen varit rätt duktig på att INTE beställa saker, men de saker som jag är helt SÅLD på och som jag ALDRIG kan låta bli att beställa så är det ju, framförallt FOTOGRAFIER och sen scraping saker.. men men, det är väl det med. Visst lite kläder ibland.. men ja, det behöver man med.

Nu är mamsen också nere i varmare länder då. själv är jag redan TRÖTT på kylan, vill ha det varmt och gosigt jag med.

VÄntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet, vi skulle göra toast i våran smörgåsgrill ikväll. Inte gjort det på jätte länge.. den blev mest undan stoppad längst bak i skåpen i salabacke.. men nu har den fått sin fina plats i skåpen här med, så man ser och KAN använda den!
Nej, ha en bra kväll!!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Tror det ligger i släkten ;)
Fast min passion av kategorier är väl inte densamma ;)
Puss puss