måndag 24 november 2008

Är enormt dålig på att uppdatera har jag hört.. haha.. men vet om det med. Men hatar den här datorn, vill ju inte ta fram den ens.. ser för jävligt ut här hemma då. Men men..

Kom ju hem från Tranås natten till torsdagen, var hemma i lägenheten efter 04 någon gång. Var upp och kramades lite med robin innan han skulle till dagis, han vart jätte glad och se mig. så gulligt och skönt och se med.. =) blivit mycket bråkande och trottsande från hans sida sista tiden annars. Men sen hann han inte vara på dagis mer än tre timmar förrän de ringde och sa att han hade fått feber..

Vi var upp till robins farfar en stund på kvällen och firade ulla som fyllde år. men eftersom robin inte var riktigt pigg så blev det en snabbis.

Han var hemma hela fredagen, och då var Manne här en stund på kvällen efter jerry kom hem, trevligt och se honom med.

I lördags så var vi till thuns med, hittade lite saker iallafall. även om jerry handlade mer som vanligt. haha. nej men de har ju mer killkläder där tycker jag. jag handlade lite barnkläder, julklappar och heminredningsgrejer ist.

Sen så var vi till pappa och mari på middag med alla barn och barnbarn, det var trevligt som vanligt. och maten var god som vanligt. Sen på kvällen så vart det utgång för mig och karro, hade verkligen JÄTTE kul. det bestämdes sent. men det var verkligen jätte kul. tack tjejer!!! Blev kanske lite mycket alkohol för min del.. men men.. sånt händer.

Igår var S och C och A här och vi åt tacos, mådde kanske inte sådär jätte bra, så var nog inte så trevligt sällskap innan maten, men när jag hade ätit så mådde jag faktiskt mycket bättre. skönt det.

Den här dagen har gått fort som vanligt.. ska hinna med lite med tavlorna till hallen hade jag tänkt men får se hur det går med den saken.. vet ju hur jag är.. haha.
Robin somnade redan vid sex tiden, så jag hoppas hoppas hoppas att han sover för natten och inte vaknar och är pigg sen vid tio.. han krånglar ju jätte mycket på nätterna nu. inge kul alls.
Ska försöka att komma ihåg att ringa till bvc i morgon med, är helt hopplös. sagt det länge nu, men i morgon så MÅSTE jag.

sen.. vilket jävla skit väder det är ute. snön kan jag ta, men denna blåst och snöstorm, inge vidare alls. åkt förbi både en och två och tre bilar som hade kört av här idag.. på en kilometers körsträcka. helt sjukt. så kör försiktigt!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen hem och nu vill vi se bättre bloggning:)
Ja vi åkte också av vägen idag och Tyra satt med i bilen. Jätteläskigt.. Men allt gick bra till slut..
Kram, vi får ses snart igen!!