söndag 30 november 2008

Första advent, och helgen..

Ja, denna helg med över.. vad säger man. Första advent idag och allt, vilket ju bara börja närma sig mer och mer till julafton. Men har handlat en massa julklappar redan, såå har inte samma panik som jag brukar ha iaf.. men lite är det ju kvar och kommer säkert stå i dessa timmes långa köer dagen innan julafton eller nått, om man känner sig själv rätt.

Jerry var på firmagalej i fredags, jag satt hemma och tittade på idol, samt tittade klart på säsong nr 5 av OTH som jag fick hem i torsdags. Fan att det går så fort att kolla igenom det. vill att det ska räcka för alltid eller nått.
Sen satte jag upp lite julsaker och sånt, hade rätt tråkigt, annars hade nog inte blivit gjort. haha.

Sen igår så var J och L här och tittade på film med oss, och åt hamburgare, stekte på tok för många som vanligt. man lär sig aldrig. Vi tittade på nya Arkiv X filmen, vilken besvikelse. den var inte alls så där bra som jag föreställt mig att den skulle vara. och tror att alla höll med där. så den rekommenderar jag inte alls.

Robin är sjuk, IGEN. 40 i feber, och jag tror han håller på att få ögoninflammation, så det blir inge dagis i morgon heller. jag tror att han bara gått 2 dagar i veckan sista 6 veckorna. sjuk hela tiden.. håller på att bli tokig. och man tycker så synd om honom så det gör ont i en. han vaknar och gråter när han sover, och man märker att han inte alls är frisk.

Krille och Jenny var här på en snabbfika idag med, de skulle på bio och svängde förbi innan. trevligt trevligt.

Ikväll ska jag och Jerry kolla på en film som vi hyrt och äta lite onyttigt. I morgon så ska vi försöka ta oss ner och köpa tapeter till köket, hoppas bara att man hittar nått. vet ju vad man vill ha.. men finns det och köpa det man föreställt sig i huvudet?! har stört mig på köket sedan vi flyttade in nu.. tapeten är ju egentligen fin, men det ser så plåttrigt ut bara, ihop med bordet och så..

Nej nu vaknade robin igen..

Inga kommentarer: