tisdag 18 november 2008

Vilket JÄVLA väder, idag bara regnar det.. och är trist och tråkigt ute. Minus 2 grader sist jag tittade på termometern. Igår var det minus 5 grader när klockan var halv fyra på em. helt sjukt. Nu är det verkligen vinter, eller ja, snart iaf.. väntas ju bara den där snön.
För Robins skull så hoppas jag självklart att den kommer, även om jag själv Hatar snö, det enda positiva är att det blir ljusare ute.. men sen då?! helt onödigt enligt mig.

Är kvar här nere i småland, har väl inte gjort så mycket egentligen, vi var runt och kikade i olika inredningsbutiker här nere på "byn" igår.. jätte mycket fint, synd att man inte riktigt hade ekonomin till att inhandla en massa.. För det fanns mycket roliga butiker som inte finns uppe i Uppsala Men man kommer ju åka hit fler gånger, många fler skulle jag tro.. så får se till att ha med mig lite mer pengar då.
sen har man myst en massa med Loke, han har blivit så stor, det märks att man bor långt ifrån varandra eftersom det händer mycket mellan gångerna. Nu är lillkillen 9 månader och står mot saker.. sist man träffade honom så hade han precis lärt sig att krypa.. så det händer massor. och han blir bara sötare och sötare.. dessutom en riktig linslus.. så har fått MÅNGA bra kort på honom..

Ikväll ska jag titta på DP.. hoppas jag?! men om jag minns rätt så tittar väl syster på det med.. annars får jag väl glo själv då.. inte lika kul kanske. men det vill man ju inte missa.

Ja, vi får väl se om det blir hemgång för mig i morgon eller inte.. det beror ju på pappsen.

Inga kommentarer: