torsdag 6 november 2008

Dagen.

Det var en jobbig natt i natt, robin vaknade HELA tiden. Klockan fem när jag inte somnat än så höll jag på att bli tokig. och när han väl somnade till så kunde inte jag somna, det var liksom omöjligt. Somnade vid sex tiden, men sov sedan till tolv. Då hade Jerry och robin varit uppe ett tag.. men jerry kan ju sova trotts att robin krånglar så..

Sen så gick vi över till pappa och mari, vi har lånat deras bil under några dagar nu, eftersom våran inte är körbar för tillfället. Och idag skulle vi lämna tillbaka nycklar och så.. Så vi fikade där innan jerry skulle bege sig till jobbet. Jag och robin stannade och åt mat och kan ju säga att robin inte direkt var på sitt bästa humör.. usch hur han varit idag, tror ju att det beror på natten som var och att han inte ens sov en timme på dagen. Men misstänker att det eventullt kan vara öronen som är på gång igen. Hoppas och ber att det INTE är det, men det skulle ju inte förvåna en.. Men det lär väl märkas i natt, eftersom han brukar bli dålig väldigt fort.

Annars har det inte varit så himla mycket i dag, har tvättat och kollat på film och tv nu på kvällen.. robin somnade i soffan bredvid mig, och han har ännu inte vaknat en enda gång. vilket är ganska otroligt..

Jerry kommer som vanligt hem vid halv tolv tiden, och då blir det väl lite mys och sen sängen skulle jag tro..

Inga kommentarer: