fredag 7 november 2008

Denna JÄVLA dator. Jag blir knäpp över att det ska ta så lång tid att lägga upp några bilder.
SUCK!!!!
Men men, kan ju inte göra annat än vänta.. denna gång ska jag ju framkalla kort, och trodde då inte att det skulle ta så lång tid. Men det gjorde det visst! 38 minuter skulle det ta. är det klokt?! För några få kort som man ska framkalla.. åhhh.. irriterad.

Annars har dagen varit rätt lugn. Pratat en massa i telefon känns det som, tog nyss ett varmt bad, så skönt. Skulle inte kunna leva utan badkar tror jag. Däremot så är det nog inte så speciellt bra mot min psoriasis och bada MINST en gång per dag! men men.. det är ju kallt och jävligt nu ju, och då är det så mysigt att krypa ner i ett varmt bad.

Snart börjar idol med.. och sen ska jag laga lite mat till gubben kommer hem. haha.. jerry då..=)

Nu har min julklappshysteri börjat på riktigt.. börjat med att planera alla julklappar iallafall. och de flesta har jag väl redan bestämt vad jag ska ge.. får väl bara se när man tar sig till affärerna och handlar, som vanligt dagen innan julafton eller nått.

Beställt hem en julstjärna idag, en som står upp.. vet inte riktigt i vilket rum den kommer stå i sen när jag väl får hem den, men den var så söt.. så var tvungen! och billig med! sånt tycker jag om.. när man kan handla UTAN att få dåligt samvete.

Däremot så går man i så mycket idéer vad det gäller lägenheten, SÅÅÅ mycket som jag vill göra, men det kostar ju då pengar, och så mycket pengar till övers kommer man ju då inte ha nu när det är månaden innan jul. Dessutom så fyller Jerry år på söndag.. och fars dag. Det är många födelsedagar den här månaden med.. helt sjukt.. det är mest över sommaren som det inte är någon som fyller år.. skönt det.
Jerry håller iallafall på att bli tokig på mig och mina inredningsplaner.. tror att han kan känna hur pengarna försvinner innan jag ens har börjat. Men han vet ju hur jag är med..

Skulle gå ut i förrådet och hämta mina scrapbooking saker idag, tänkte att jag faktiskt kunde ta in en del av sakena, även om jag inte hunnit inhandla något skrivbord än, eftersom jag har lite tid att hålla på med det nu.. MEN insåg så fort jag öppnade dörren att det inte var någon idé. Det var nämligen NÅGON *host* som bara kastat in sakerna, så att det gick inte att komma in en enda decimeter.. så Jerry får snällt hjälpa mig med det där på söndag istället, så kanske man kan få hålla på lite..

Nej, ska nu gå och laga lite mat.. jätte hungrig och antar att jerry kommer vara det när han kommer hem med. och då är det kanske inte så uppskattat om jag sitter här.

Inga kommentarer: