onsdag 5 november 2008

Ja, denna dag vaknade man iaf tidigt. haha. Sover alldeles för mycket nu för tiden. Inte bra. Man blir så trött så lätt då.. Men det ska bli ändring på det med. Man vill ju hinna med en MASSA om dagarna med, men inte så lätt om hela dagen försvunnit när man vaknar.

Jerry har bestämt sig för att börja träna igen nu, han har ju inte varit iväg på länge.. Kommer man få mindre utav dagarna tillsammans igen. suck. haha. Nej det är ju bara bra, han trivs ju med det.. önskar jag kunde ha samma sug efter att träna, då kanske man inte skulle se ut som man gör.. Men nu gör man ju inte det! Finns kanske andra sett, men ORKA!!

Helena har varit här på fika idag, alltid lika kul och träffa henne. Hon är ju en av de härligaste människorna jag känner. Man blir alltid glad utav att träffa henne, samt så är de en av de människor som jag känner att jag verkligen kan berätta allt för. Finns ju några till med.. ;)

Mamma och Janne åker ju till Thailand på måndag med, nu åker alla dit.. utom jag. Kan det inte ¨få vara min tur snart??!! Jag behöver solen!!!!! Iallafall mot min psoriasis, just nu ser jag värre ut än jag någonsin gjort.. Ser förjävligt ut!! Varför ska alla dessa konstiga sjukdomar drabba mig för, men tycker att det kan räcka någon gång. Kan man någon gång åtminstone få känna sig normal?! Fast nu är man ju rätt van med att folk tittar, man bryr sig liksom inte längre om det, och det är ju bra.. Däremot så sänker det ju en själv istället.. vilket kanske är sämre.
Äh skit samma.. har mina drömmars man, och han har accepterat och älskat mig hur jag än sett ut, trotts alla övervikts kilon, alla mina mystiska utslag, och mitt håravfall. Så han måste ju faktiskt älska mig.. ;)

Ska väl ta reda på all tvätt som hänger överallt. tänk om man hade haft en torktummlare!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det har du faktiskt rätt i, jag tycker också om dig:)
Ha en bra kväll!!
Kram