lördag 1 november 2008

Har varit lite dålig på att skriva, jag vet. Men hatar att ta fram våran dator nu för tiden, med alla dess sladdar och skit. Eftersom våran dator är trasig, som jag nämnt 100 gånger.

Ikväll så kommer Hanna till mig, och vi ska äta tacos. mums mums. Jerry är ute med jobbet deras och ska bowla och äta gott. Så avundsjuk, vill också göra nått kul, för en gångs skull. Känns som om inte gör mycket alls nu för tiden, annat än och jobba och vara hemma och städa ungefär. Vill gå på galej, och dansa.. åhh vad jag skulle vilja gå ut och dansa. det saknar jag mest.

Var till mamma och åt middag igår, jätte gott med mammas mat. Alltid är det ju det!!!
Sen så var jag och Jerry där hela kvällen och vi satt och drack lite martini och whiskey och tittade på idol, jätte mysigt.

Veckan som kommer blir väl rätt lugn skulle jag tro. Om det blir mer snö så ska jag självklart ut och leka med robin i snön, men det blir det väl inte.. Jag vill ju egentligen inte att snön ska komma riktigt än. får gärna vänta ett par veckor till.. men för robins skull så skulle det ju vara kul!!

Ska söka jobb i morgon med, hittat ett som jag verkligen VILL HA. men man kan ju drömma, de lär väl få in hur många ansökningar som helst!! men men, håll tummarna för mig!!

Nej, ska umgås lite med karro nu, är hemma hos dom. Blev utkörd hemifrån när grabbarna kom dit, haha.. Men det var bara bra, då kom jag ju hit och fick träffa familjen Wennman/söderberg.
Ha en bra helg!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!
Vad spännanade, nu blir jag nyfiken, hoppas de nappar på ditt cv..
Hörde att det kommit snö hemma:) Här var det frost imorse men ingen snö än så länge..
Puss o kram

Anonym sa...

Hej gumman!
Vad spännanade, nu blir jag nyfiken, hoppas de nappar på ditt cv..
Hörde att det kommit snö hemma:) Här var det frost imorse men ingen snö än så länge..
Puss o kram

Jenny sa...

LITE DÅLIG??? *s*
Grymt dåligt om jag får säga min mening... tänk lite mer på oss i fjärran... vill oxå veta vad som sker.. å då spec i bilder ;)
LOVE YOU!!!!