måndag 17 november 2008

Är nere hos syster J med familj. Kom igår, åkte med pappa ner, så skönt att man kan åka med honom, eftersom jag inte har körkort och VÄGRAR att åka tåg, så är det här skit bra. Eftersom Jerry jobbar och inte kan åka jämt..

Skönt att komma bort lite från stan.. jag trivs enormt bra i lägenheten, men ändå skönt att komma bort lite. få koppla av på ett annat sätt. Tanken är att jag ska hem på onsdag igen, men vi får se om pappa min jobbar då eller om han blir ledig, han får veta det först onsdag, så det är bara att planera så och vänta och se..

Annars har det inte hänt speciellt mycket alls. I lördags så hyrde jag och Jerry en film, men vi såg den aldrig då det gick en bättre film (tror jag) på tv. Jerry och jag har ju lite olika smak i både film och musik, så vi är ju inte direkt överens. Men det är väl både bra och dåligt.

Nej, ska umgås lite med sys när man väl är här. Hej!

Inga kommentarer: