lördag 15 november 2008

Hemma hos Karro och Adrian, Thomas jobbar så jag håller henne sällskap. Vi har ätit god mat och en massa onyttigt, som om jag behöver det! haha.
Men men, en ny dag i morgon.

Ska åka ner till tranås på söndag, ska bli så kul att träffa syster igen. Passar på nu när jag inte jobbar så värst mycket. Robin får stanna hemma med jerry, så får jag sova lite med. Ska åka ner med pappa, och sen åka tillbaka med honom någon dag nästa vecka, antagligen onsdag.

Har haft Martina och Lisa på besök idag med. Kul och träffa Martina, var länge sedan nu. Och Lisa hade fått sånt underbart hår.
Robin var lite blyg mot dem i början, vilket han aldrig brukar vara, men det var väl en engångs grej bara..

I morgon så ska jag passa på att umgås med Jerry innan jag åker på söndag, hoppas bara att han har samma planer, att umgås med mig med, så han inte planerat in en massa, då blir man lite ledsen..

Får se om jag somnar här ikväll eller om det blir en promenad i mörkret hem.. Jerry hade druckit en öl, så han somnar väl som vanligt. haha.

Inga kommentarer: