onsdag 12 november 2008

Känns som om jag håller på och få feber nu.. och har någon konstig hosta, inte mycket men IRRITERANDE. Nu när helgen börjar närma sig igen, äntligen kunna umgås lite med jerry, så är det säkert så att jag kommer bli säng liggandes. inte kul alls. Men håller tummarna för att det bara är så att jag själv inbillar mig, eller att det går över.

Robin har iallafall gått på dagis idag.. varit hemma tidigare i veckan. Han går ju aldrig på dagis nu för tiden känns det som, och han blir så glad när han kommer dit.. kul och leka med andra barn antar jag.

Jerry är med anders på slipknot i Stockholm nu ikväll. det lär väl bli sent antar jag, men då kanske det är lättare för mig att komma i säng med. när det inte finns någon att vara social med.

Ja, annars är ju allt som vanligt.. vart till pappa och mari på fika idag, sen så följde stefan med oss hem och kikade på lägenheten och åt toast med oss.
Sen så hämtade jag paketen som kommit, riktigt nöjd med det mesta. mer än jag brukar bli.
Sen har jag städat och tvättat nu ikväll. robin somnade sent som vanligt.. förstår inte att det ska vara så svårt för honom att somna?! han är ju trött, det ser man ju..

Inga kommentarer: