tisdag 18 november 2008

Ikväll har det blivit lite tv och mackor till tv:n med sys och håkan. Trevligt trevligt. Sen har jag kikat lite på internet sista tiden.. saknar robin, men i morgon blir det hem till uppsala igen, som det ser ut nu, men kommer nog att åka väldigt sent härifrån då jag ska åka med pappa, så kommer inte vara hemma förrän natten till torsdag.

Febrig känner jag mig med, har haft 38 hela dagen ungefär.. men det är ju ändå inte så farligt. Hoppas bara inte att jag smittar nere loke eller de andra här hemma.. vore inge kul när man väl kommer hit..

Har handlat tre canvas-tavlor idag.. tomma, som jag ska göra nått roligt med när jag kommer hem, men hade även tankar på att inhandla tre stycken mindre i morgon, om vi tar oss till den butiken under dagen. Handlade även ett jätte sött salt- och pepparkar som kanske kan komma till användning hemma.
Hittade även min drömklocka... men hade naturligtvis inte tillräckligt med pengar på mig, men får hoppas att det är kvar lite senare, så får jag föra över pengar till syster så får hon handla och ta den med hem till uppsala någon gång. VILL VERKLIGEN HA DEN!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: