söndag 26 april 2009

Åh herregud vilken underbar kväll det vart igår!
Hade super kul.. även om det kanske blev lite mycket alkohol där i slutet. shots är inte min grej!
Det slutade ju med att man sjöng kareoke. ja jag vet, med min röst. haha. Tyvärr så finns ju allt på film med.. haha.
Tack Thomas och Karro för en super kväll, och dag! Inte haft så kul på länge!
Jerry kom också hem i ganska bra tid från mässan, så han kunde vara med från början (nästan), vilket jag tyckte var kul såklart!

Planerna var ju även utgång.. men ja.. vet inte riktigt vad som hände.. ;) tur är väl det kanske.
Men hade ju vart kul och träffa Hanna som man hade tänkt, men nu får man väl se till och fira henne ordentligt på födelsedagen hennes ist. förlåt gumman!

Idag så blir det nog bara soffan för min del. Känner inte för så mycket annat. ska tula lite med robin eftersom hans ka opereras imorn. det är väl det!

Inga kommentarer: