måndag 13 april 2009

Har haft en jätte trevlig måndag. Dock hann jag inte med och träffa Hanna, så det var synd. men det kommer ju fler dagar!! ;)

Besöket utav jerrys släkting var trevligt. Robin var ju inte det minsta blyg alls, vilket han ibland kan bli när han träffar människor som han aldrig träffat eller sett.
Sen kom Agge, Moa och Mogge.. Vi åt mat tillsammans, kött och en massa gott till, sen så spelade vi lite spel nu på kvällen. Jätte trevligt. såna dagar tycker jag om.

i morgon så blir det till akademiska med robin, på det där förberedande samtalet. ska åka med mamma min.. eftersom jerry vart borta så mycket från jobbet den här månaden på grund utav alla akut-besök och sånt. Men det går ju bra det med.. =)
Ska leta fram mina betyg i morgon med, eftersom jag ska till CVL på onsdag! ORKA!!!!

Inga kommentarer: