tisdag 21 april 2009

Andra inskolningsdagen idag. Har gått bra.. gick över förväntan igår med, men klart att lite blyg var han ju, men det lossnade ganska fort. Samma sak idag. Så idag brydde han sig knappt om mig alls. Utan jag kunde sitta i ett annat rum stor del utav tiden som vi var där.

Han sprang även dit imorse.. han ville så gärna till Vivvi, och tjatade om det från det vi gick upp. kändes otroligt skönt kan jag säga, promenaden dit som igår tog 35 minuter, tog 15 idag.

Han fick lära sig en ny sång, som han har velat sjunga nu hela dagen.. inte så lätt när man inte kan den själv. Men måste fråga om den i morgon.

I morgon så ska jag lämna honom en stund och se hur det går, tror inte att det kommer vara några problem, men man vet ju aldrig.

Var till pappa och mari en snabbis efter inskolningen, de hade köpt en boll med bilar på till robin, han vart super glad. Sen fick han även ett regnställ, de hade hört att jag pratat om att vi är tvugna att köpa ett för de andra kan han inte ha.. jätte gulligt. Tyvärr så var ju inte robin riktigt lika intresserad av kläderna som utav bollen. haha. Men jag blev glad iaf.. :)

I morgon så ska vi till barnläkarmott. på liljefors, för att han ska få astmamedicin, sån som man inhalerar.
Sen efter det är det inskolning som vanligt, och sedan ska jag träffa evelina och karro med bebbarna deras. Eller ja, adis börjar bli stor nu.. men han är fortfarande en bebis ju.

De ringde från sjukhuset idag med, och vi har fått ny operationstid nu på måndag den 27:e.
Tid får vi veta på torsdag först.. Så det blir mycket på måndag nu, jag själv börjar ju plugga då med.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Det e ju kul att någons inskolning känns bra *s*
Kram på er!

Unknown sa...

Tittut!
Jag var tvungen o kolla om du skrivigt om inskolningen...nyfiken som jag är!
Trodde vi skulle krocka i dörren vid hämtningen idag men icke.
Jag träffade ju Robin när jag hämtade mina tre änglar hehe, men han var inte alls blyg för mig han verkade ha funnit sin plats o trivdes. kram Pira