lördag 18 april 2009

Haft en jätte bra fredag!
Hunnit med och suttit lite i solen med min kaffe.. ;) Städat, lagat mat och ätit tillsammans med familjen, jobbat en massa, och vart till markus och evelina och umgåtts lite med evelina och hennes vän, som var väldigt trevlig må jag säga.. ;)

Så nu sitter jag här framför datorn, och lyssnar på min mp3 och njuter utav livet.
Kan det bli bättre just nu?! ;) På väldigt bra humör idag..

Imorgon så ska jag träffa Hanna, ska även hinna med och äta hos pappa och mari.
Så jag hoppas på lika bra väder i morgon, så man kan sitta ute och n juta länge..

lite jobbande med.. såklart.. men denna årstid är det bara mysigt måste jag säga. allt är inte så grått och tråkigt ute runt om en.. massor med energi!!!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Önskade jag oxå hade den energin....