lördag 4 april 2009

Robin är MYCKET piggare idag. vilket känns jätte skönt. Han har dock inte ätit nått än, men han har haft moa här en snabbis på förmiddagen, och det märktes hur kul han tyckte det var, även om han inte riktigt orkade med så mycket som han brukar.
Jag får nog helt enkelt inse att det är min mage som krånglar igen.. ingen magsjuka alltså.. mår jätte illa till och från.. och eftersom de nu har varit så ett antal veckor, så kan det ju inte vara magsjuka. men det är ju skönt det med..

Hoppas på att robin ska kunna vila en stund nu, så ska vi ta och gå ut med honom i vagnen sen en stund. Han behöver lite frisk luft, vilket vi med behöver. allra helst jag, som bara suttit inne med robin denna vecka. jerry har ju iaf kommit ifrån lite eftersom han har jobbat..

Robins öronoperation blev iaf uppskjutet till den 16:e april. så bara en vecka från det datum som sattes från början. så det är skönt. Ska ju egentligen ta hepatit b sprutan på måndag, men det måste också skjutas upp tills han blir helt frisk. Han ska ju egentligen byta dagisplats nu den 20:e, och sprutan måste ju ha tagits innan. så hoppas att vi hinner det bara.

Måste också försöka hitta mina gamla betyg. någonstans... suck... de ligger i någon av alla de 10-tals flyttkartonger i förrådet. och måste hitta de till på måndag, då jag ska till CVL.
Åhh jag drar mig verkligen för att gå ut där.. suck..

Inga kommentarer: