tisdag 7 april 2009

Vaknade med världens ont i halsen i morse, såklart. Nu när Robin mår bättre igen, så är det ju klart att någon annan ska åka på nått. Det finns verkligen inget stopp på sjukdomarna.

Iaf, gick upp för bara 45 minuter sedan, och har hunnit med ganska mycket samtal, som jag har skjutit på att ringa nu hur länge som helst.
Ringt angående robins operation, var tvungen och få veta om det är nått hinder att han måste vaccinera sig igen nu här.. men det var inget problem, för utom att han eventuellt kan få feber utav sprutan, så helst ville de att vi skulle avvakta till efter. Men eftersom han ska opereras den 16 (en torsdag), och måste vara vaccinerad den 20:e (måndagen efter), så vet jag inte hur vi ska göra.. men han får ju annars inte börja på sin nya barnomsorgsplats. hmmm..

Även ringt Gyn... vilket man sagt att man ska nu i ett år ungefär... jag drar mig alltid när det gäller mig själv.. konstigt nog. Ringt vårdcentralen med angående mitt illamående, så nu väntar jag bara på att de ska ringa upp. Är inte riktigt så förtjust över och ringa dit, då jag inte tycker att man blir så vänligt bemött.. och speciellt eftersom det här också är något som jag dragit på nu i flera år.. men inte orkat ta tag i riktigt. Förra gången fick jag ju inge svar ändå var det var.. och det är 4 år sedan.. och sedan dess har man ju haft det ungefär... fast det kommer ju och går, och sitter inte i hela tiden, tack och lov!
Men vi får väl se vad de säger när de ringer.. ska ju försöka att ta upp min huvudvärk med kanske.. hmm.. mycket nu.. men vi får se hur jag gör.

Skulle egentligen upp på hjärtavdelningen idag nu, men eftersom jag är krasslig, så blev det bäst och stanna hemma. Så man inte smittar ner honom med ännu mer skit. (han fick en hjärtinfarkt IGEN nu i lördags natt). Får se om man mår bättre i morgon, för då kanske man kan åka upp då..

Satt med jerry och gick igenom våran almanacka igår, på de kommande 2 veckorna. och jag fattar inte hur vi ska hinna med allt?!?! det är ju saker varenda dag. och inte bara en sak utan oftast en massa saker.. så får väl se om jag och jerry överhuvudtaget kommer att ses nått de närmaste två veckorna. Med tanke på jobb, operationer, cvl-besök, vaccinationer, bilen, och en massa annat som jag nu inte riktigt kommer ihåg. suck..
Och sen så är det ju ganska fullt upp hela Maj med.. så det verkar liksom inte riktigt lugna ner sig heller..

Inga kommentarer: