måndag 13 april 2009

Ja, skönt med ledig måndag med. =) så har man en extra dag hela familjen.
Firade lite påsk med mamma och janne i fredags ute på landet. jätte trevligt. vi har ätit massor, och spelat spel och bara slappat. Jätte skönt. Robin var på jätte bra humör, och ÅT MASSOR. aldrig sett honom äta så mycket, vilket kändes jätte skönt eftersom han gått ner så mycket nu under de här sjuka veckorna.

Sen åkte vi in till stan ganska tidigt i lördags, för att gå till pappa min på påskmiddag. Alla barn och barn-barn var där.. och respektive med, så det var jätte trevligt det med. Helt sjukt att man kan sitta ute i solen i bara kortärmat och njuta. Det vart rätt sent hos pappa eftersom det blev lite alkohol, och grabbarna skulle spela rockband. trevligt var det. jag och jerry skrålade tillsammans på sången. haha. jag kan INTE sjunga!! så det lät ju sådär.. även om jerry är rätt duktig..

Sen igår morse så åkte vi neråt. Jerry, anders och conny skulle till elmia, så jag hängde med i bilen och vart avsläppt i mjölby, där sys och håkan kom och hämtade mig. så jag spenderade dagen där. vilket var kul. det är ju liksom inte varje dag som man åker ner bara över dagen.
Kom hem rätt sent igår kväll.
Loke har verkligen blivit en liten pojke nu, tycker att det var väldigt stor skillnad på honom nu och sist man såg honom, och då var inte det så länge sedan ändå. och babblar och babblar. gullungen!!

Idag så blir det besök av släktingar på jerrys sida, och sen skulle vi nog träffa amm. =) Hoppas att det blir så iaf! trevligt. ja.. det var våran påsk ungefär..

Inga kommentarer: