lördag 25 april 2009

Sitter och väntar på att T&K ska komma. har alldeles för mycket saker som ska med, så behöver lite förstärkning. eftersom jerry inte är hemma. han lämnade mig tidigt i morse.. men han städade innan, så klev upp till ett skinande rent hem. Att han orkar så tidigt på morgonen.
En annan behöver iallafall minst ett par timmar på sig för att vakna, innan man orkar ta tag i nått som städning. haha.

Ska ju hem till K&T snart som sagt.. ska bli lite party, är en massa saker som händer och sker just idag, så ska ju försöka att få med så mycket som möjligt. man blir ju stressad. haha.

Robin åkte till farmor sent igår kväll, för att jag skulle få min förberedande sömn innan alkohol-intaget. MÅSTE SOVA BRA och dricka LITER med vatten, annars får jag jämt så ont i huvve mitt.

Suttit och verkligen läst igenom broshyrerna (?) från arkitektskolan idag. Måste ju ta och fatta mig ett beslut. vilket inte direkt är det lättaste.. suck och stön.. beslutsångest! Vill ju.. vill ju.. men hur är det EGENTLIGEN?! Mailat en tjej som läser just nu.. så vi får se om jag får svaren jag vill ha.. får väl börja där. Kanske inte ska försöka hinna med ALLT just nu! kanske ska börja med de andra kurserna först och se hur det går med.. börjar ju på måndag, så det är ju inte direkt en så lång väntan.
Ska prata med J med och höra vad han tycker. sist lät han mycket mer positiv än jag trodde han skulle göra.. men får väl se om han tycker det fortfarande.. han ändrar sig ju rätt fort ibland. haha. men som sagt så är det mitt liv när det gäller just detta. så det är ju mitt beslut..

Nej åter till packningen utav alla helvetes grejer som ska med...

Inga kommentarer: