fredag 24 april 2009

Börjar bli väldigt trött. så antar att det lär bli sängen ganska tidigt ikväll. Tidigt för mig vs.

Vart hos extradagmamman med robin idag en timme, och det gick bra. Lite småblyg för alla barn i början, men jag tyckte det gick bra. Det släppte ganska fort sen. Även om han kanske hela tiden höll lite extra koll på mig.

Sen vart det till lekparken en stund, för att sen gå hem och äta lunch och sova en stund. Jag slocknade jag med, vet inte varför men är fruktansvärt trött om dagarna.
När Jerry kom hem så fick han besök utav M och de gick till lekparken ännu en gång och lekte en stund med barnen. Jag passade på att gå till Karro en stund, drack lite kaffe och snackade lite skit, tiden gick fort.. sen var det dags att gå hem. Då hade även Manne kommit, så fick äta hemlagad pizza som grabbarna hade gjort.
Sen har jag suttit och tittat lite på tv nu på kvällen.. och ja, nu är man här. Min dag!

Längtar till i morgon då det blir lite party. Skönt och göra nått, efter denna intensiva vecka.

Inga kommentarer: