onsdag 22 april 2009

Tredje inskolningsdagen idag.. Fick komma lite senare då vi var till doktorn innan, så kom dit strax efter tio.. trodde robin skulle bli lite ledsen för att jag skulle lämna honom, främst på grund utav att jag såg att han började bli trött.
Men det gick ju hur bra som helst, han följde snällt efter henne, och kollade inte ens bakåt.
Kändes lite snopet, men samtidigt skönt att det går så bra.
Självklart så ville ha ju såklart inte gå hem när jag kom för att hämta honom, utan han skrek och ville absolut inte sätta på sig några kläder..
Kan lova att det var en svettig hemgång för min del. ;)

Annars har vi haft besök utav Evelina och Karro idag, med barn såklart. Gosisarna.
Hur snälla och lugna som helst båda två. Däremot robin sprang omkring och busade som vanligt.
Vart lite kaffe och en massa prat..
Trevlig dag helt enkelt!
Fick meddelande om att mina böcker kommit (studieböckerna), samt min klänning som jag beställt. så tänkte att jag skulle hinna hämta ut dem i morgon. Kan ju hoppas på det iaf.

Inga kommentarer: